Педагогічна діяльність

            Проблема над якою працюю:

"Інтерактивні форми роботи на уроках образотворчого мистецтва"

Актуальність
Сучасна система освіти дедалі більше відчуває на собі вплив процесу інформатизації суспільства. Для початкової школи це означає зміну пріоритетів у вивченні освітньої мети. Тому результатом навчання і виховання у школі І –ІІІ ступеня має стати готовність дитини до оволодіння сучасними засобами інформації та здатність актуалізувати їх для самостійного здобуття знань.
Розв’язання цих актуальних проблем можливо лише на основі широкого запровадження нових педагогічних технологій, на всебічний розвиток дитини . Одним з основних методичних інновацій є інтерактивні методи навчання – діалогічне навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня.
Художній і виховний потенціал мистецтва міститься в самій його суті, адже емоційний фактор, естетичні ідеали особистісно домінують над інтелектом у формуванні духовних інтересів, сприйняття світу взагалі . Серед інших видів мистецтва образотворче мистецтво унікальне у вирішанні задач як художнього, так духовного ставлення підростаючого покоління. Це  зумовлено не тільки природою сприйняття образного мистецтва, а й тим, що вже в ранньому віці образна діяльність стає однією з найдоступніших форм творчості.

Мета
А) Залучення учнів до співпереживання, створення відповідного темі уроку емоційного настрою, чому сприятиме включення до сценарію уроку ігрових, казкових моментів, використання інших видів мистецтва (художнього слова, музики, елементів театрального дійства, кінофрагментів);
Б) нестереотипність, структурна різноманітність, сценарна режисура;
В) наявність трьох основних структурних елементів уроку (відповідно до Законів будь-якої художньої творчості): сприймання, формування творчого задуму, його посильна творча реалізація
Шляхи реалізації
Створення педагогічних ситуацій на уроціякі дозволяють кожному учню проявити ініціативусамостійністьвибірковість у способах роботи, створення обстановки для природного самовираження учня
Заохочення прагнення учня знаходити свій спосіб роботи аналізувати способи робити інших учнів у ході уроку, вибирати та засвоювати більш раціональний;
Використання різних форм і методів організації навчальної діяльності, як дозволяють розкрити власний досвід учнів;
Створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу;
Стимулювання учнів до всловлень, використання різних способів виконання завдань без побоювання помилитисяодержати невірну відповідь, не той результат;
Оцінка діяльності учня не тільки за кінцевим результатом (вірно-невірно), але й за процесом його осягнення;
Використання в ході уроку дидактичного матеріалуякий дозволяє вибрати найбільш значні для нього види і форми навчального змісту;

Презентації які використовую на уроках














Опис мого педагогічного досвіду можна переглянути через презентацію



Немає коментарів:

Дописати коментар